HTML

bigblogger

Napi politikai kommentek itt hívom fel a figyelmet, hogy a bigblogger@freemail.hu címre írt leveleket nem kapom meg.

Friss topikok

DEBEXPO - körkép

2007.03.25. 17:21:00

bigblogger
Most először voltam a Debreceni expó-n, mivel azt ajánlották, nagggyon jó lesz, így hát felkerekedtem és elmentem.

Már reggel 9-re odaértem. A Főnix Csarnok parkjában Autó Hi-Fi, motorkerékpár-kereskedő, bortermelő kínálta termékeit, mondván építőipari, lakberendezési, utazási kiállításon vagyunk.

Bejebb megyek, na itt már voltak utazási irodák, csángó népviseletbe öltözött szállást kináló leanykák ízes csángó tájszólással.

"Jakucci" minden mennyiségben (természetesen ez elengethetetlen kelléke) a belsőépítészetnek potom a mi ótónk árán.

Próbáltak rámtukmálni alu-bakelitból készűlt masszírozót, konyhai robotgépet, ami jégkásából, tejből készít 2 perc alatt habot. De ott volt a nagyhírű OVB is. Ezeknek a  kiállítók a kiállítás témájához mindenképp kapcsolódtak.

A korom és a súlyom miatt a játszóházat nem próbáltam ki, de a Telesopp-osoktól kaptam egy kispohár facsart narancslét (köszi)!

A kiállítás egyik szerzációja az az amerikában már jól eltetrjedt járógép, amit a www.nyirsegway.hu címen meg is kukokkolhatsz....

Másik szerzáció az a klozet, ami székelés közben a seggedpartját masszírozza. Sajna mivel szenzációnak számított a stand eldugult és a tojó-berendezéssel nem sikerült közelebbi kapcsolatba kerülnöm, megjegyzem, nem is nagyon ohalytottam.

Szólj hozzá!

Címkék: komment kiállítás szánalmas

A bejegyzés trackback címe:

https://bigblogger.blog.hu/api/trackback/id/tr150807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása